კახური ტრადიციული ჩურჩხელა ნიგვზითა და ბადაგით (ნატურალური პროდუქტებით დამზადებული). სასაჩუქრე შეფუთვა (ჩურჩხელები მოთავსებულია ტრადიციულ ხევსურულ ქისაში).თითო შეფუთვაში მოთავსებულია 5 ჩურჩხელა.
ახალი პაროლი გამოგზავნილია თქვენი ანგარიშის ელ.ფოსტაზე, გთხოვთ გადაამოწმოთ
დაელოდეთ გადამისამართებას 👍
პაროლი წარმატებით შეიცვალა 😇👌
ან
წესები
1. ხელშეკრულების საგანი
1.1. კომპანია „ბარამი ლოჯისტიკსი“-ს ოფიციალურ ვებ-გვერდზე www.Barami.ge მომხმარებლის რეგისტრაცია უფასო და ნებაყოფლობითია. დარეგისტრირების შემდეგ მომხმარებელს ენიჭება ინდივიდუალური ნომერი, რომელიც დაფიქსირებულია ტვირთის თანმხლებ საერთო კომერციულ ინვოისში, საბაჟო დოკუმენტაციასა და კომპანიის მონაცემთა ბაზაში.
მომხმარებელი თავად არის პასუხისმგებელი დაიცვას საკუთარი სარეგისტრაციო მონაცემების კონფიდენციალობა და თავად აკონტროლებს მესამე პირის მიერ მისი მონაცემების გამოყენებით შესრულებულ ყველა ოპერაციას. მომხმარებლის მიერ რეგისტრაციის დროს მითითებული საკონტაქტო ინფორმაცია კონფიდენციალურია, გარდა იმ შემთხვევისა, როდესაც კანონი მოითხოვს ასეთი ინფორმაციის გასაჯაროებას ან მისი სხვა ფორმით გადაცემას.
1.2. წინამდებარე ხელშეკრულება არეგულირებს მხარეთა შორის ურთიერთობებს, რომელიც წარმოიშობა ექსპედიტორის მიერ დამკვეთის ტვირთის გადაზიდვისა და საექსპედიციო მომსახურების პროცესში.შემკვეთის მიერ გადაგზავნილი და ექსპედიტორის მიერ მიღებული ტვირთის საქართველოში საექსპედიციო გადაზიდვას, ასევე ინტერნეტშესყიდვების და სხვა მომსახურების გაწევას, კომპანია უზრუნველყოფს თავისი სახელით , მომხმარებლის ხარჯზე.
2. ტრანსპორტირების ღირებულება, ამანათის წონის დამრგვალება და გადახდა
2.1. საჰაერო ტრანსპორტირება
2.1.1. ტრანსპორტირების ღირებულება ანგარიშდება ამანათების რეალური წონით,გარდა იმ შემთხვევებისა, როდესაც ამანათის წონა და ზომა აღემატება ამანათისთვის დამახასიათებელ ზომებსა და წონას. მომხმარებელი ვალდებულია კომპანიის ოფიციალურ საიტზე მოცემული მთვლელის მეშვეობით დათვალოს ამანათის (ტვირთის) ტრანსპორტირების ღირებულება, ვინაიდან ყველა ამანათის ტრანსპორტირების ტარიფი არის ინდივიდუალური, მთვლელი არის ერთადერთი საშუალება ტრანსპორტირების ტარიფის დასადგენად.
2.1.2. წონის დამრგვალება ხდება 100 გრამის სიზუსტით,მინიმალური წონა 0.2კგ.
2.1.3 თუ ტვირთის წონა აღემატება 30 კგ -ს იგი აღარ შედის ''ამანათის'' კატეგორიაში , და მისის ტრანსპორტირების ტარიფი ითვლება მოცულობითი ზომების გათვალისწინებით.
2.1.4 თუ ამანათის სიგრძე/სიგანე/სიმაღლე აღემატება 60 სმ -ს ან 30კგ-ს, ტარიფის დაანგარიშება ხდება მისი არასტანდარტული ზომებიდან გამომდინარე. გთხოვთ, ღირებულება დაინგარიშოთ წინასწარ, მთვლელის საშუალებით.გთხოვთ გაითვალისწინეთ, რომ ვინაიდან კომპანია საიტზე განთავსებული კალკულატორის მეშვეობით იძლევა საშუალებას ტარიფის შესახებ ინფორმაციის წინასწარ მიღებაზე,უკვე ასახულ დავალიანებაზე არ მიიღება პრეტენზია და არ ექვემდებარება გასაჩივრებას.
2.1.3. მხარეთა შორის ანგარიშსწორება ხორციელდება ტვირთის ტრანსპორტირების ნებისმიერ ეტაპზე. გადაუხდელი ამანათის მომხმარებლის მიერ გატანა დაუშვებელია.
2.2. საზღვაო ტრანსპორტირება
2.2.1. მომხმარებელი ვალდებულია კომპანიის ოფიციალურ საიტზე მოცემული მთვლელის მეშვეობით დათვალოს ამანათის (ტვირთის) ტრანსპორტირების ღირებულება, ვინაიდან ყველა ამანათის ტრანსპორტირების ტარიფი არის ინდივიდუალური, მთვლელი არის ერთადერთი საშუალება ტრანსპორტირების ტარიფის დასადგენად.
3. ამანათის ზომაში შემცირების სერვისი.
3.1. გადაფუთვის სერვისი ანუ ამანათის ზომაში შემცირება, ავტომატურ რეჟიმში ხდება.
3.2. ერთი თრექინგით მისული რამდენიმე ამანათი შესაძლოა გაერთიანდეს ერთ ყუთში. არ ხორციელდება სხვადასხვა თრექინგის ქვეშ მყოფი ამანათების გაერთიანება.
3.3. ამანათების შიგთავსი შესაძლოა გადატანილ იქნას პარკში.
3.4. თუკი ამანათს,მაღაზიის ან მწარმოებლის მიერ ,აქვს დარტყმული სპეციალური სარტყელი ,რომელიც გვიჩვენებს,რომ ნივთი მსხვრევადია, ამ შემთხვევაში კომპანია აღარ აწარმოებს ამანათის გადაფუთვას და შესაბამისად შეფუთვაზე პასუხისმგებელია მაღაზია.
4. ამანათის გადაცემა მესამე პირზე
4.1. მესამე პირზე ამანათი გაიცემა იმ შემთხვევაში თუ პიროვნება ფლობს შემდეგ ინფორმაციას: 1) თრექინგის ნომერი, სრულად და მიმღების ტელეფონის ნომერს.
თუ მესამე პირი წარმოადგენს შემდეგ საბუთებს: 1) მიმღების პირადობის დამადასტურებელ დოკუმენტს (მოწმობა, პასპორტი ან მართვის მოწმობა).
2) საკუთარი პირადობის დამადასტურებელი დოკუმენტს (მოწმობა, პასპორტი ან მართვის მოწმობა)
5. ამანათის გამოგზავნისა და მიღების პერიოდი
5.1. ტრანსპორტირების ხანგრძლივობა შეადგენს ტვირთის გამოგზავნიდან სავარაუდოდ 5-7 სამუშაო დღეს. მომხმარებელს თრექინგის სტატუსის შესახებ ინფორმაციის მიღება შეუძლია პირადი კაბინეტიდან.
6. ავტომატური დაზღვევა დაკარგვა-გაუჩინარებისგან
6.1. ავტომატურად არის დაზღვეული ნებისმიერი ამანათი , რომლის თრექინგის ნომერი დაფიქსირდა მიღებულად კომპანია ბარამის ფილიალში .
6.2. ავტომატური დაზღვევა გულისხმობს - ამანათის დაკარგვა-გაუჩინარების შემთხვევაში - ანაზღაურებას წონის მიხედვით. მინიმალური ფიქსირებული -10 ლ / 1კგ - 10 ლ.
6.3.. დაკარგულად/გაუჩინარებულად ითვლება ნებისმიერი ის ამანათი, რომელიც კომპანიის სისტემაში მიღებულად ფიქსირდება თუმცა, მიმღების მიერ არ არის მიღებული, გონივრულ ვადაში.
მას შემდგომ, რაც მიმღები, ნებისმიერი საკომუნიკაციო გზით, განაცხადებს ამანათის არ მიღების შესახებ, კომპანია იღებს ვალდებულებას ამანათის სტატუსის (ადგილმდებარეობის) შესახებ ამომწურავი ინფორმაცია მიაწოდოს მომხმარებელს, 5 სამუშაო დღის განმავლობაში. იმ შემთხვევაში თუ, კომპანია ვერ უზრუნველყოფს ინფორმაციის მიწოდებასა და ამანათის მოძიებას, ამანათი გამოცხადდება დაკარგულად. კომპანია ვალდებულია, 5 სამუშაო დღის განმავლობაში, აუნაზღაუროს ნივთის ის თანხა, რომელიც გათვალისწინებულია ზემოთ აღნიშნული პირობებით.
7. პრემიუმ დაზღვევა; პირობები.
7.1. ტიპი 1 :
დაკარგვის დაზღვევა - მომხმარებლის მიერ მითითებული ღირებულების - 3 %. მინიმალური - 2.5ლ.
დაკარგვის დაზღვევის გააქტიურება შესაძლებელია : ყველა ტიპის ამანათზე.
დაზღვეულია მხოლოდ ნივთი მითითებული თრექინგის ნომრით და ღირებულებით - არ მოწმდება შეფუთვაში არსებული ოდენობა და ცალობრივი ღირებულება.
დაზღვევის გაუქმება ან გადახდილი საფასურის უკან დაბრუნება არ არის შესაძლებელი.
დაზღვევის საფასური უნდა დაიფაროს დაუყოვნებლივ ,დაზღვევის მონიშვნისთანავე, წინააღმდეგ შემთხვევაში ამანათი დაზღვეული არ არის.
ამანათის დაკარგვის შესახებ ინფორმაციის მიღების შემდგომ კომპანია ვალდებულია მომხმარებელს ზუსტი ინფორმაცია მიაწოდოს ამანათის სტატუსის შესახებ, არაუგვიანეს 5 სამუშაო დღის ვადისა, ინფორმაციის მიღების დღის ჩათვლით.
დაზღვეული ამანათის დაკარგვის შემთხვევაში - მიღებული განაცხადიდან 5 სამუშაო დღის განმავლობაში ნივთის ღირებულება ერიცხება მომხმარებელსwww.barami.ge-პირად ბალანსზე. მოთხოვნის საფუძველზე შესაძლებელია -ბალანსიდან თანხის საბანკო ანგარიშზე გადარიცხვა.
ანაზღაურებას ექვემდებარება მხოლოდ ის ამანათები , რომლებიც დაფიქსირებულიაWWW.BARAMI.GE-მომხმარებლის პირად კაბინეტში და გაცხადებულია დაკარგულად.
დაკარგვის დაზღვევის გააქტიურება შესაძლებელია -გადაზიდვის ნებისმიერ მომენტში.
7.2. ტიპი 2:
დაზიანების დაზღვევა - მოხმარებლის მიერ მითითებული ღირებულების - 6 %, მინიმალური - 6 ლ.
დაზიანების დაზღვევის გააქტიურება შესაძლებელია : მხოლოდ ონლაინ შესყიდულ ამანათებზე. მეორადი ამანათები არ იზღვევა.
დაზღვეულია მხოლოდ ნივთი მითითებული თრექინგის ნომრით და შეფუთვით.
დაზიანების დაზღვევა გულისხმობს ამანათის მხოლოდ ფიზიკურ (ვიზუალურ) დაზღვევას.
დაზღვევის გაუქმება ან გადახდილი საფასურის უკან დაბრუნება არ არის შესაძლებელი.
დაზღვევის საფასური უნდა დაიფაროს დაუყოვნებლივ ,დაზღვევის მონიშვნისთანავე, წინააღმდეგ შემთხვევაში ამანათი დაზღვეული არ არის.
ამანათის დაზიანების შესახებ განაცხადის შემდგომ კომპანია ვალდებულია არაუგვიანეს 5 სამუშაო დღის განმავლობაში შეისწავლოს ამანათის დაზიანების საკითხი. ამ დროის განმავლობაში მომხმარებელს ნივთის ფილიალიდან გატანის უფლება არ აქვს.
დაზღვეული ამანათის დაზიანების დაფიქსირების შემთხვევაში, 5 საათის განმავლობაში ნივთის ღირებულება ერიცხება მომხმარებელსwww.barami.ge- პირად ბალანსზე. მოთხოვნის საფუძველზე შესაძლებელია -ბალანსიდან თანხის საბანკო ანგარიშზე გადარიცხვა. დაზიანებული ნივთი კომპანიის საკუთრებაში გადაის.
ანაზღაურებას ექვემდებარება მხოლოდ ის ამანათები , რომლებიც დაფიქსირებულიაWWW.BARAMI.GE-მოხმმარებლის პირად კაბინეტში და გადახდილია დაზღვევის საფასური.
დაზიანების დაზღვევის გააქტიურება შესაძლებელია -გადაზიდვის ნებისმიერ მომენტში.
მომხმარებელმა ნივთის დაზიანების შესახებ უნდა განაცხადოს ამანათის მიღებისთანავე, ნივთის ოფისიდან გატანის შემდგომ მიღებული პრეტენზიაარ განიხილება.
7.3. კომპანია "ბარამი ლოჯისტიკსი" არ იღებს პასუხისმგებლობას საქართველოდან ამერიკის შეერთებულ შტატებში გაგზავნილი ნივთის დაზიანებაზე, რომელიც არის გაგზავნილი უკან დაბრუნების ბარათით (LABEL), შესაბამისად მსგავსი ამანათის დაზღვევა დაზიანებისგან არ ხდება.
7.4. კომპანია "ბარამი ლოჯისტიკსი" არ იღებს პასუხისმგებლობას საქართველოდან ამერიკის შეერთებულ შტატებში გაგზავნილი ნივთის დაკარგვაზე, რომელიც არის გაგზავნილი უკან დაბრუნების ბარათით (LABEL), შესაბამისად მსგავსი ამანათის დაზღვევა დაზიანებისგან არ ხდება.
8. განბაჟება:
8.1. მომხმარებელი ვალდებულია ამერიკის საწყობში ამანათის მიღების დღიდან შეავსოს წინასწარი დეკლარირების მონაცემები პირადი ოთახიდან, თუ მომხმარებლის მიერ მოხდა დეკლარირების წაშლა არასწორი დეკლარირების გამო, აუცილებელია, რომ მოხდეს ახალი დეკლარაცით მისი ჩანაცვლება, სხვა შემთხვევაში ამანათი საბაჟო პროცედურებს გაივლის პირველადი დეკლარირებით
8.2. კომპანია მომხმარებელს გაუწევს დახმარებას საბაჟო პროცედურების გავლაში, საქონლის დეკლარირებასა და ბაჟის დაანგარიშებაში, თუმცა განბაჟების პროცედურისთვის მიწოდებული ინფორმაციის სისწორეზე პასუხისმგებელია მომხმარებელი.
8.3. იმ შემთხვევაში თუ საბაჟო სამსახური ან ფინანსთა სამინისტრო დააკისრებს საჯარიმო სანქციას კომპანია ბარამი ლოჯისტიკსს, მომხმარებლის მიერ მომსახურების პირობების მთლიანად ან ნაწილობრივ შეუსრულებლობის გამო ,(მაგალითად: პროდუქციის არასრული ან არაზუსტი დეკლარირება), კომპანია უფლებას იტოვებს აღნიშნული ჯარიმის გადახდა დააკისროს მომხმარებელს.
საქართველოს საგადასახადო კოდექსის გათვალისწინებით ,ფიზიკურ პირს შეუძლია 300 ლარამდე ღირებულების საფოსტო გზავნილი შემოიტანოს განბაჟების გარეშე.
საქართველოს კანონმდებლობით განბაჟებას ექვემდებარება 300 ლარის ან მეტი ღირებულების პროდუქტი, ასევე 30კგ ან მეტი წონის ტვირთი და ერთგვაროვანი საქონელი.
განბაჟებას ექვემდებარება ერთიდაიმავე საიტიდან გამოწერილი ნივთები, თუ მათი ჯამური ღირებულება უტოლდება ან აღემატება 300 ლარს.
9. საკურიერო მომსახურება
9.1. კომპანია "ბარამი ლოჯისტიკსი" მომხმარებელს თავზობს 2 სახის საკურიერო მომსახურებას: უფასო და სასწრაფო
9.2. უფასო საკურიერო მომსახურება მოქმედებს მხოლოდ თბილისისა და რუსთავის მასშტაბით და გულიხსმობს ნივთის მისამართზე მიწოდებას 48 საათის განმავლობაში (2 სამუშაო დღე), მას შემდეგ რაც ამანათი იქნება მზად მისამართზე გასატანად. უფასო საკურიერო მომსახურების უარყოფის შემდგომ მომხმარებელს არ აქვს შესაძლებლობა ისარგებლოს აღნიშნული მომსახურებით.
9.3. სწრაფი საკურიერო მომსახურება გულისხმობს თბილისისა და რუსთავის მსაშტაბით ნივთის მისამართზე მიწოდებას 24 საათის განმავლობაში (1 სამუშაო დღე). აღნიშმნული მომსახურების საფასური განისაზღვრება 3 ლარით.
9.4. სწრაფი საკურიერო მომსახურება საქართველოს მასშტაბით გულისხმობს 3 სამუშაო დღის ვადაში ნივთის მიწოდებას. აღნიშნული მომსახურების საფასური განისაზღვრება 10 ლარით.
10. მიღება-ჩაბარება
10.1 მომხმარებელივალდებულიაამანათისმიღებისშემდგომგადაამოწმოსამანათისშიგთავსი, ამანათის წონაში ეჭვის შეტანის შემთხვევაში განაცხადის დაფიქსირება ხდება უშუალოდ ფილიალში კომპანიის წარმომადგენლის თანდასწრებით, ფილიალიდან გასვლის შემდგომ პრეტენზიებიაღარგანიხილებადაკომპანიაარაიღებსპასუხისმგებლობ
მუხლი 319. ხელშეკრულების თავისუფლება. ხელშეკრულების დადების ვალდებულება
1. კერძო სამართლის სუბიექტებს შეუძლიათ კანონის ფარგლებში თავისუფლად დადონ ხელშეკრულებები და განსაზღვრონ ამ ხელშეკრულებათა შინაარსი. მათ შეუძლიათ დადონ ისეთი ხელშეკრულებებიც, რომლებიც კანონით გათვალისწინებული არ არის, მაგრამ არ ეწინააღმდეგება მას. თუ საზოგადოების ან პიროვნების არსებითი ინტერესების დაცვისათვის ხელშეკრულების ნამდვილობა დამოკიდებულია სახელმწიფოს ნებართვაზე, მაშინ ეს უნდა მოწესრიგდეს ცალკე კანონით.
2. თუ ხელშეკრულების ერთ-ერთ მხარეს უკავია დომინირებული მდგომარეობა ბაზარზე, მაშინ საქმიანობის ამ სფეროში მას ეკისრება ხელშეკრულების დადების ვალდებულება. მას არ შეუძლია კონტრაჰენტს უსაფუძვლოდ შესთავაზოს ხელშეკრულების არათანაბარი პირობები.
3. იმ პირებს, რომლებიც არასამეწარმეო მიზნებისათვის ან საარსებო მოთხოვნილებათა დასაკმაყოფილებლად იძენენ ან სარგებლობენ ქონებითა და მომსახურებით, დაუსაბუთებლად არ შეიძლება ეთქვათ უარი ხელშეკრულების დადებაზე, თუკი ხელშეკრულების მეორე მხარე მოქმედებს თავისი სამეწარმეო საქმიანობის ფარგლებში.
11. სხვა დამატებითი პირობები
1. ბარამი ლოჯისტიკსი უფლებას იტოვებს შეცვალოს წინამდებარე ხელშეკრულება და ამის შესახებ აცნობოს მომხმარებელს, ინფორმაცია ნებისმიერი ცვლილების შესახებ დაიდება ვებ-გვერდზე.
2. კომპანია პასუხისმგებლობას არ იღებს მისგან დამოუკიდებელი მიზეზების, ავიარეისების ფორსმაჟორული სიტუაციების და/ან დღესასწაულებთან დაკავშირებული გადატვირთვების გამო დაგვიანებებზე, რაზეც მომხმარებელი ინფორმაცია მიეწოდება პირადი კაბინეტის მეშვეობით.
12. ხელშეკრულების/მომსახურების შეწყვეტა
კომპანიის მიმართ გამოხატული აგრესიული სახის ქმედება, შეურაწმყოფელი გამონათქვამები და დაუზუსტებელი ინფორმაციის გავრცელება, რომელიც მიზანმიმართულად აზიანებს კომპანიის იმიჯს და მოქმედებს კომპანიის ინტერესების საწინააღმდეგოდ, მომსახურების შეწყვეტას, კაბინეტის გაუქმებას და დაბლოკვას ითვალსიწინებს.
კონფიდენციალურობისა და მონაცემთა დაცვის პოლიტიკა
წინამდებარე დოკუმენტი წარმოადგენს barami.ge-ის კონფიდენიალურობისა და მონაცემთა დამუშავებისა და დაცვის პოლიტიკას.
barami.ge იტოვებს უფლებას, ნებისმიერ დროს, საკუთარი შეხედულებისამებრ, ცალმხრივად, სრულად ან ნაწილობრივ შეცვალოს/განაახლოს კონფიდენციალურობის პოლიტიკა.
barami.ge-ის ვებ-გვერდზე თქვენი ყოველი შემდგომი ვიზიტი, ასევე, მომსახურებით სარგებლობა ადასტურებს, რომ თქვენ გაეცანით კონფიდენციალურობის პოლიტიკის უახლეს ვერსიას.
1. მონაცემთა შეგროვება
1.1 მომხმარებელი აცხადებს თანხმობასbarami.ge-მ შეაგროვოს, დაამუშაოს და შეინახოს მასთან დაკავშირებული მონაცემები მათ შორის არსებული ხელშეკრულების, წინამდებარე კონფიდენციალურობის პოლიტიკისა და საქართველოს კანონმდებლობის შესაბამისად.
1.2 barami.ge-ზე მომხმარებელის შემოსვლისას ვებ-გვერდის სერვერი ამუშავებს ორი ტიპის მონაცემს: access_log და error_log.
1.2.1 access_log მოიცავს შემდეგ ინფორმაციას: მომხმარებლის IP მისამართი, მომხმარებლის ოპერაციული სისტემა, ბრაუზერის ტიპი, ვებ-გვერდზე შესრულებული ნებისმიერი ქმედების თარიღი, დრო და დათვალიერებული რესურსის მისამართი.
1.2.2 error_log მოიცავს შემდეგ ინფორმაციას: მომხმარებლის IP მისამართი, მომხმარებლის მიერ ვებ-გვერდზე განხორციელებული ქმედების ან პროგრამული კოდის შეცდომის მესიჯი, შეცდომის თარიღი, დრო, რეფერალი და Port.
2. მონაცემების შეგროვების მეთოდი, ხანგრძლივობა და მიზანი
2.1 ვებ-გვერდის მომხმარებელთა მონაცემი გროვდება და ინახება barami.ge-ის ვებსერვერზე, რონმელიც განთავსებულია www.hetzner.com-მზე, სადაც ვრცელდება ამავე ჰოსტინგ პროვაიდერის უსაფრთხოების პოლიტიკა https://www.hetzner.com/rechtliches/datenschutz/
2.2 აღნიშნული მონაცემები გამოიყენება შესაძლო ინფორმაციული უსაფრთხოების ინციდენტების გამოვლენისა დავებ ადმინისტრირების მიზნებისთვის.
2.3 barami.ge იყენებს Google Analytics-ის სერვისს. აღნიშნული სერვისი იძლევა სტატისტიკურ მონაცემებს მომხმარებლების მიერ ვებ-გვერდზე მოთხოვნილი ინფორმაციის (ძიების შინაარსი, ვებ-გვერდის ესა თუ ის განყოფილება და სხვა) შესახებ. მაგალითად, რომელი ქვეყნიდან/ქალაქიდან განხორციელდა ვებ-გვერდზე წვდომა, ვებ-გვერდზე სტუმრობის ხანგრძლივობა, გამოყენებული ოპერაციული სისტემა.
2.4 „მზა ჩანაწერები“ (Cookies) გამოიყენება მომხმარებლისათვის საიტზე ნავიგაციის გამარტივების, ინფორმაციის სასურველი ფორმატით შეთავაზების და ძებნის პარამეტრების გაუმჯობესების მიზნით.
3. დამუშავებულ მონაცემთა უსაფრთხოების დაცვის პირობები
3.1barami.ge დამუშავებულ მონაცემთა დასაცავად იყენებს შემდეგ საშუალებებს:
ხორციელდება სერვერების და მასზე გაშვებული სერვისების მუდმივი (24/7) მონიტორინგი: ხელმისაწვდომობის შემოწმება, hardware-ის დატვირთვა, ქსელური ინტერფეისის დატვირთვა, პარტიციებზე დარჩენილი თავისუფალი სივრცე, ოპერაციული მეხსიერების (RAM-ის) დატვირთვა და სხვა.
4. მონაცემთა გამოთხოვის წესი
4.1 ინფორმაციის მისაღებად დაინტერესებული მხარე უნდა დაუკავშირდეს შემდეგ მისამართზე info@barami.ge სერვისის ადმინისტრაციას, რის შემდეგაც მოხდება ინფორმაციის გაცემა საქართველოს კანონმდებლობის შესაბამისად.
5. მარკეტინგი
5.1 barami.ge უფლებას იტოვებს გამოიყენოს კლიენტის/დამკვეთის ელ-ფოსტის მისამართს და ტელეფონის ნომერს საკუთარ პროდუქციასთან ან/და მომსახურებასთან დაკავშირებული მარკეტინგული შეტყობინებების გაზიარებისთვის.
5.2 თუ კლიენტს არ სურს მიიღოს პირდაპირი მარკეტინგული შეტყობინებები მას შეუძლია გააუქმოს გამოწერა მისივე პირადი კაბინეტიდან "გამოწერის გაუქმება" ღილაკზე დაჭერით, სადაც ის მიიღებს შესაბამის შეტყობინება გაუქმებასთან დაკვიშირებით.
მომხმარებლის მიერ გადახდილი თანხის დაბრუნება ხდება მისივე მოთხოვნის საფუძველზე ავტორიზაციის შემდეგ პირადი კაბინეტიდან.
მოთხოვნის მიღების შემდეგ ხდება მოთხოვნის განხილვა და 48 საათის განმავლობაში მომხარებელი იღებს პასუხს თანხის დაბრუნების სტატუსთან დაკავშირებით მისსავე კაბინეტში ან/და საჭიროების შემთხვევაში ხდება მომხმარებელთა სატელეფონო საშუალებით კომუნიკაცია.
დადებითი პასუხის მიღების შემდეგ მომხმარებელს დასაბრუნებელი თანხიდან ბარამი უკავებს სრული თანხიდან 10%-ს.
აკრძალული ნივთების სია
ამერიკიდან საქართველოს მიმართულებით აკრძალულია შემდეგი ნივთების საჰაერო ტრანსპორტირება:
1. ცეცხლსასროლი იარაღი
2. პნევმატური იარაღი (გარდა 4.5 მმ კალიბრით, ბალონების გარეშე)
3. არბალეტი/ მშვილდ-ისარი
4. ოპტიკური/ლაზერული სამიზნე
5 საბრძოლო დანიშნულების, ფეთქებადი მასალა
6. შხამ-ქიმიკატები
7. ნარკოტიკული ნივთიერებები
8. ფული
9. ცხოველები და ფრინველები ან მათი ფიტულები
10. აალებადი და ფეთქებადსაშიში ნივთიერებები ან მათი შემცველი პროდუქცია
11. სპირტი
12. მანქანის ზეთით დატუმბული ბალონები
13. ავტომობილის უსაფრთხოების ბალიშები
14. ამორტიზატორები (გარდა ზეთისა)
15. მანქანის აკუმულატორი
16. საღებავები
17. იარაღის ნაწილები
გაითვალისწინეთ ზემოთ მოცემული ჩამონათვალი არ წარმოადგენს აკრძალული ნივთების სრულ სიას.
ფილიალები
საქართველო
თბილისი - წინამძღვრიშვილის N158 ღიაა: (ორშ-კვი 10.00-18.00)
რუსთავი - მეგობრობის გამზირი N 2 ღიაა: (ორშ-კვი 10.00-18.00)
ქუთაისი - ჭავჭავაძის ქუჩა N34 ღიაა: (ორშ-პარ 11.00-18.00)
ბათუმი - გორგასლის N 111 ღიაა: (ორშ-პარ 10.00-18.00)
ფოთი - ლარნაკას N3 ღიაა: (ორშ-პარ 10.00-18.00)
გორი - ჭავჭავაძის N 34 ღიაა: (ორშ-პარ 10.00-18.00)
აშშ
Wilmington, DE 19801 ტელ: (302) 319 9919 ღიაა: (ორშ-პარ 09.00-16.00)
Jersey City, NJ 07302 ტელ: (201) 333 2200 ღიაა: (ორშ-პარ 10.00-17.00)
წინამდებარე დოკუმენტი წარმოადგენს barami.ge-ის კონფიდენიალურობისა და მონაცემთა დამუშავებისა და დაცვის პოლიტიკას.
barami.ge იტოვებს უფლებას, ნებისმიერ დროს, საკუთარი შეხედულებისამებრ, ცალმხრივად, სრულად ან ნაწილობრივ შეცვალოს/განაახლოს კონფიდენციალურობის პოლიტიკა.
barami.ge-ის ვებ-გვერდზე თქვენი ყოველი შემდგომი ვიზიტი, ასევე, მომსახურებით სარგებლობა ადასტურებს, რომ თქვენ გაეცანით კონფიდენციალურობის პოლიტიკის უახლეს ვერსიას.
1. მონაცემთა შეგროვება
1.1 მომხმარებელი აცხადებს თანხმობასbarami.ge-მ შეაგროვოს, დაამუშაოს და შეინახოს მასთან დაკავშირებული მონაცემები მათ შორის არსებული ხელშეკრულების, წინამდებარე კონფიდენციალურობის პოლიტიკისა და საქართველოს კანონმდებლობის შესაბამისად.
1.2 barami.ge-ზე მომხმარებელის შემოსვლისას ვებ-გვერდის სერვერი ამუშავებს ორი ტიპის მონაცემს: access_log და error_log.
1.2.1 access_log მოიცავს შემდეგ ინფორმაციას: მომხმარებლის IP მისამართი, მომხმარებლის ოპერაციული სისტემა, ბრაუზერის ტიპი, ვებ-გვერდზე შესრულებული ნებისმიერი ქმედების თარიღი, დრო და დათვალიერებული რესურსის მისამართი.
1.2.2 error_log მოიცავს შემდეგ ინფორმაციას: მომხმარებლის IP მისამართი, მომხმარებლის მიერ ვებ-გვერდზე განხორციელებული ქმედების ან პროგრამული კოდის შეცდომის მესიჯი, შეცდომის თარიღი, დრო, რეფერალი და Port.
2. მონაცემების შეგროვების მეთოდი, ხანგრძლივობა და მიზანი
2.1 ვებ-გვერდის მომხმარებელთა მონაცემი გროვდება და ინახება barami.ge-ის ვებსერვერზე, რონმელიც განთავსებულია www.hetzner.com-მზე, სადაც ვრცელდება ამავე ჰოსტინგ პროვაიდერის უსაფრთხოების პოლიტიკა https://www.hetzner.com/rechtliches/datenschutz/
2.2 აღნიშნული მონაცემები გამოიყენება შესაძლო ინფორმაციული უსაფრთხოების ინციდენტების გამოვლენისა დავებ ადმინისტრირების მიზნებისთვის.
2.3 barami.ge იყენებს Google Analytics-ის სერვისს. აღნიშნული სერვისი იძლევა სტატისტიკურ მონაცემებს მომხმარებლების მიერ ვებ-გვერდზე მოთხოვნილი ინფორმაციის (ძიების შინაარსი, ვებ-გვერდის ესა თუ ის განყოფილება და სხვა) შესახებ. მაგალითად, რომელი ქვეყნიდან/ქალაქიდან განხორციელდა ვებ-გვერდზე წვდომა, ვებ-გვერდზე სტუმრობის ხანგრძლივობა, გამოყენებული ოპერაციული სისტემა.
2.4 „მზა ჩანაწერები“ (Cookies) გამოიყენება მომხმარებლისათვის საიტზე ნავიგაციის გამარტივების, ინფორმაციის სასურველი ფორმატით შეთავაზების და ძებნის პარამეტრების გაუმჯობესების მიზნით.
3. დამუშავებულ მონაცემთა უსაფრთხოების დაცვის პირობები
3.1barami.ge დამუშავებულ მონაცემთა დასაცავად იყენებს შემდეგ საშუალებებს:
ხორციელდება სერვერების და მასზე გაშვებული სერვისების მუდმივი (24/7) მონიტორინგი: ხელმისაწვდომობის შემოწმება, hardware-ის დატვირთვა, ქსელური ინტერფეისის დატვირთვა, პარტიციებზე დარჩენილი თავისუფალი სივრცე, ოპერაციული მეხსიერების (RAM-ის) დატვირთვა და სხვა.
4. მონაცემთა გამოთხოვის წესი
4.1 ინფორმაციის მისაღებად დაინტერესებული მხარე უნდა დაუკავშირდეს შემდეგ მისამართზე info@barami.ge სერვისის ადმინისტრაციას, რის შემდეგაც მოხდება ინფორმაციის გაცემა საქართველოს კანონმდებლობის შესაბამისად.
5. მარკეტინგი
5.1 barami.ge უფლებას იტოვებს გამოიყენოს კლიენტის/დამკვეთის ელ-ფოსტის მისამართს და ტელეფონის ნომერს საკუთარ პროდუქციასთან ან/და მომსახურებასთან დაკავშირებული მარკეტინგული შეტყობინებების გაზიარებისთვის.
5.2 თუ კლიენტს არ სურს მიიღოს პირდაპირი მარკეტინგული შეტყობინებები მას შეუძლია გააუქმოს გამოწერა მისივე პირადი კაბინეტიდან "გამოწერის გაუქმება" ღილაკზე დაჭერით, სადაც ის მიიღებს შესაბამის შეტყობინება გაუქმებასთან დაკვიშირებით.
მომხმარებლის მიერ გადახდილი თანხის დაბრუნება ხდება მისივე მოთხოვნის საფუძველზე ავტორიზაციის შემდეგ პირადი კაბინეტიდან.
მოთხოვნის მიღების შემდეგ ხდება მოთხოვნის განხილვა და 48 საათის განმავლობაში მომხარებელი იღებს პასუხს თანხის დაბრუნების სტატუსთან დაკავშირებით მისსავე კაბინეტში ან/და საჭიროების შემთხვევაში ხდება მომხმარებელთა სატელეფონო საშუალებით კომუნიკაცია.
დადებითი პასუხის მიღების შემდეგ მომხმარებელს დასაბრუნებელი თანხიდან ბარამი უკავებს სრული თანხიდან 10%-ს.